torsdag den 31. juli 2014

BM 2014: sidste indspark

Lige her på falderebet.. Så kommer der 1½ t-shirt - ja jeg troede jo jeg havde masser af tid - men når man så pludselig ikke kan lave noget som helst pga kroppen - ja så løber tiden jo alligevel :-(

Nå, men 1 styk færdig, og en halv færdig :D
 og så ligger der lige en mere som er klippet, men endnu ikke syet.


Det har været rigtig sjovt at være med i BM2014, vil helt sikkert melde mig til nogle af de andre sjove tiltag, og håbe på, at jeg kan komme med lidt flere ting end det blev til denne gang. Hensigten var fra starten, at jeg min. skulle lave 2-3 ting pr uge, men desværre ville kroppen ikke være med til det :-/ Men der er bestemt hentet inspiration hos de andre deltagere, og andre steder, plus diverse sy-magasiner at bladret igennem 1000 gange.

1000 tak til Christine fra Frk. Turkis for at stable sådanne fede/lækre projekter på benene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar