søndag den 6. juli 2014

BM2014: Min lille superhelt

Igår fik jeg sådan lyst til at lave en superheltekappe og tilhørende maske, efter jeg forleden faldt over et ældre blogopslag fra Frk Turkis om at være SUPERMOR.

Boysmonth 2014
Jeg satte mig ved mit gamle hakkebræt af en symaskine og det tog da sin tid, da det virkelig er en udfordring at sy på den maskine! Et projekt der ellers bare skulle være lige til, kom til at tage et par timer.. Heldigvis spurgte Allan, om vi måske skulle kigge efter en ny maskine, når nu den gamle ikke vil som JEG VIL. Det lykkes alligevel at blive færdig - X'et på kappen kan man jo se på vrangsiden, men HEY, Rom blev jo ikke bygget på én dag vel? Næste gang (læs: når jeg har fået ny maskinpark) vil jeg lave den med indefoer.



Xander blev ihvertfald MEGET glad, og tog det straks i brug - så heldigvis, var de par timer ikke spildte. Dejligt, at man kan få så glade børn, ud af så lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar